Wednesday 4 July 2012

Sakit Hati & Nasihat


Sakit hati ? Yaa !! Aku sakit hati.Sakit hati dengan jawapan Sham yang pedih.Tak sangka Sham sanggup kata macam tu.Tapi, sakit hati aku dah terubat.Dia mintak maaf :) Thanks memahami Sham.Hahahaha, tadi waktu dekat school, aku bagi surat dekat Sham.Tanya dia, dia SU** sapa ? Dia kata Aku & Alyaa, hahahaha. Tak caya aku :) Kuang-kuang. Aku harini tak dak reja dok merapu.Hahaha, tapi, malam ni memang sedih. Dia tak online :( Macam nak teriak ja aku. Takkan dengan muka tak malu mintak dia suruh online. Pleaselah :! Hahahaha. 




Kelmarin aku pi latihan Kalam Jama'ie. Pastu, ada lah geng-geng gatai dok kejaq-kejaq. YA ALLAH. Sakit hati yang teramat.Macam aku nak tampaq ja pipi geng gatai tu. Darjah 6 ingat depa dah lebih stai ~ meluat aku. Macam nak sepak pipi laju-laju. Dahla gatai, paihtu buat staii. Aku tak kesah, aku pakat kata ja.Dahlah galak, ishhh! Tak boleh aku ~ Hahahahaha. Yang paling marah, Dina. Dina rasa macam nak selit kaki ja. Dahla mayang tengok orang, paihtu gatai. ISHHHHH !!! Aku ada 1 nasihat nak bagi, kalau hampa tengah marah, control sikit.Kalau dak, hampa punya perasaan akan mengawal diri dan perkara yang tidak diingini akan berlaku. Aku dah besa jadi sebab tu aku tau :) 




Aku ada banyak nasihat, sebab aku dah banyak pengalaman pasai CINTA :) Aku tauuu laa chekk , hahahahahaha. Antara nasihat aku ~ 


1. Jangan terlalu control buah hati anda. Persilisihan faham akan berlaku. 


2. Kalau dua-dua emosi dan pemarah. Sorry :( Anda tidak boleh menjadi pasangan. 


3. Yang lelaki, bagi hadiah dekat buah hati. Supaya, perhubungan anda akan lebih kekal erat.


4. Yang lelaki, tegur buah hati, bukan buah hati yang tegur. 


5. Kalau perempuan tinggi, lelaki pendek. Takpe, asal perasaan tu ada. 


Setakat ini hanya 5 aku bagi, lepas ini entry aku akan bercambah pulak. Hahahahaha :) 
Bye-Bye ~ Assalamualaikum

0 Orang Tahu Azyan Suka Dayana Amerda!:

Post a Comment