Thursday 5 July 2012

Download Photoshop CS4 :)


Wah ~ aku tengah dok download Photoshop, sebab tu asyek dok update blog. Takdak reja. Lagi 28 minit lagi. Baek aku update blog dan cantikkan blog. Hahahahaha :) Tetiba, malam ni aku rajin. Syukran YA ALLAH !! *Diselitkan Bahasa.Arab :)* Hahahahaha. 




Aku download sebab syok tengok depa dok edit. Teringin jugak, Photofiltre aku dah tau edit. Photoshop aku lemah sikit. Macam nak download , tapi download tak reti guna. Kali ni aku download aku nak guna. Nak download gambaq macam-macam, lepastu nak conteing gambaq tu. Hahahahaha :! 




Aku tengok depa edit dekat photoshop tak kira la CS bapa, memang cantik :) 
CUN MELECUNN !! Yang terbaru photoshop, Photoshop CS6. CS6 paling moden dan terbaik :) Aku tauuu laa , hahahahahahaha. Kbaiii ~ Assalamualaikum. Dah ada calon-calon gambaq akan diconteing.

0 Orang Tahu Azyan Suka Dayana Amerda!:

Post a Comment