Tuesday 24 July 2012

Best Friends Forever


Wahh ;) Rajin pulak nak update. Hoho -.- Pasal BFF Aku entry kali ni .Semua kawan aku , seriously baekk ;) Hoho -.- Bagi , aku BFF adalah tempat aku mengadu sedih dan gembira. Paling rapat dengan kau ialah, Nabihah. Wahhh !! Aku dengan dia dah BFF selama 4 tahun. kami belajaq di kelas yang sama. Aku dengan dia ganass. Hoho -.- Aku dengan dia memang suka gaduh. Hoho, gaduh dok sepak dan tumbuk. Hahahaahahaha. Jom tengok watak BFF aku ;) 


Siti Nabihah Bt Ismail


Seorang yang ganas,sporting, comel & cantik. Tidak suka merajuk. Bahan jenaka ahli-ahli geng yang lain. Banyak peminat rahsia. Tidak suka merajuk. Suka mencari pasal. BFF dengannya selama 3 tahun 7 bulan. 


Irdina Bt Jasrizal


Seorang yang garang, ganas, sporting, comel & cantik. Ketua kumpulan. Ketua yang bertanggungjawab dan friendly. Banyak peminat rahsia. Garang dan seorang yang very cute. Semua ahli suka kawan dengannya. BFF dengannya selama 4 tahun 7 bulan.


Nurul Aliesya Bt Mokhtar 


Seorang yang bertanggungjawab. Tidak suka merajuk. Mengikut cakap *bukan lurus bendul. Ahli yang comel. Tidak suka disisihkan. Selalu ke rumahnya sebab parents friends baek dengan parents dia :) We are Twins. BFF dengannya selama 4 tahun 7 bulan. 


Nur Shazaliena Hani Bt Habil 


Seorang yang suka merajuk, friendly dan yang cute-mute ;) Suka ikut orang. Seorang yang suka menjawab. Seorang yang cute. BFF dengannya selama 4 tahun 7 bulan.


Siti Nasyitah Bt Mohd Nasir


Seorang yang suka berkawan. BFF dengannya 1 tahun 7 bulan.




Yang lain pun BFF aku but , yang ni paling aku sayang ;) Hoho. 
Kbyeee , nak solat ASAR. Assalamualaikum

4 Orang Tahu Azyan Suka Dayana Amerda!:

  1. I'm not your best friends ;'(

    ReplyDelete
  2. Hoho ^_^ Ni dekad kelas lah Hanaa , dekad internet nanti Zyan update . Jangan merajuk pulak.

    ReplyDelete
  3. <-- Perasan rupanya --'
    Hahaha, okey-okey. Nanti Hanaa' pun nak update jugak ! Tak merajuk pun :) Gurau je :DD

    ReplyDelete