Thursday 19 July 2012

Kursus Kepimpinan Pengawas SKBBD 2012


Haipp :) Cakap pasai kursus. Aku baru pi Kursus Kepimpinan Pengawas yang diadakan di Dewan Al-Falah SKBBD :) Majlis bermula 7:45 pagi hingga 12:45 tengahari :) Masa pi kursus tu banyak infomarsi, tanggungjawab dan pengetahuan yang mendalam tentang Peranan Seorang Pengawas. 


Tadi, aku kan dok dekat barisan depan, 3 dari kiri. Kiraa macam tumpuan dan depan sangat lah :) Kmi jugak dapat Free Pocket File. Pastu, kami diedar kertas Peranan Dan Tangunggjawab Seorang Pengawas. Aku pun banyak sedaq. Seorang pengawas adalah bagaikan Polis & Artis. 


Aku pun dengaq , yang seorang pengawas adalah Ikon yang paling terkenal di sekolah after HeadMaster and teacher . Hurmm :( Mulai , sekarang aku nak jadi Pengawas BERTAULIAH :)
Hoho ^_^ Bye-bye. Assalamualaikum. Nak update senarai peserta lak.

0 Orang Tahu Azyan Suka Dayana Amerda!:

Post a Comment