Sunday 19 August 2012

Jitra Dah Maju :)


Assalamualaikum ! Haa, aku disini nak cerita pasai Jitra,K, Jitra dah maju k , dah maju sebab ada.

1. Tuitti Fruiti 
2. Domino's Pizza 
3. KFC 
4. Pizza Hut 
Hoho >< Memang maju. Tapi tu lah, kalau maju pun, budak-budak la ? Dah habes posa . Ofcourse depa lepak ! Betoii dak -;- ? Huhu >< Aku suka jugak out keluaq dengn frends. But, toksah la dok out lepas tu bwk Ipad and then, online sambil out . Hg terencat akai ka ? That's like sebab itu adalah frends aku :) Aku agak benci dengan perangai dia yang suka menunjuk.If, dia rasa dia kaya tak payah  dok cerita yang dia ada Iphone, Ipad, DSLR & OTHER ! Erghh, serious aku benci.

Kalau budak-budak dekat KL tak kira umoq la, pun dok out. Drjh 4,5,3 pun dah pandai out. Tpi kalau depa pandai jaga keselamatan boleh la. Kalau macam geng aku, kami tak suka out. Kalau darjah 6 kami baru nak out 1 geng. Nakp mana pun p , lepas pereksa :) That's like kami meluat tengok drjh 3,4,5,6 yg tengh pereksa pun still nak enjoy. Kalau takmau study,k fine ! Takpayh dok ajak orang. Huh -.- Kbyee :) Sayya nak breakfest . Breakfest k , lepas ni nak p beraya bnyk rumah pulak. :) :) Terbaikk !! Assalamualaikum.

0 Orang Tahu Azyan Suka Dayana Amerda!:

Post a Comment