Thursday 7 June 2012

NIKON GIVEAWAY By Ieqah Blog Gajah


                                             


Saya join Nikon Giveaway by Ieqah Blog Gajah kerana saya bercita-cita untuk menjadi seorang Photographer.Saya berminat dengan Kamera Nikon ini walaupun Saya terdiri dari keluarga yang susah. Saya tetap tidak pernah meminta kepada ayah saya. Sekarang, saya sedang bergiat mengikuti kelas Photographer yang dianjurkan sekolah saya. Walaupun saya seorang yang susah. Saya tetap tidak merungut sekiranya sesuatu barang yang saya inginkan tidak dapat. Jadi, dengan saya join Giveaway  ini, mungkin boleh dapat Camera Nikon itu. Saya sangat berharap. Aminnn ! Hope menang Giveaway ini dengan izin ALLAH S.W.T.
Saya inginkan Camera DSLR tu kerana saya terlalu minatkan Camera tu, sebab dia Cantik & Mahal dan yang paling utama gambar clear dan Saya memangkan impikan dari saya kenal Camera itu. Saya harap, Kakak Ieqah dapat memilih saya. Dan berharap ALLAH S.W.T memberi saya kemenangan yang adil. Saya tahu, saya ini orang yang sederhana tambah-tambah dengan bilangan keluarga saya yang banyak iatu 7 orang termasuk saya. Lagipun, antara adik-beradik saya yang lain saya yang terlalu minatkan DSLR Canon ini. Sewaktu sambutan Hari Guru , banyak kawan - kawan saya yang bawak DSLR sehingga saya malu. Jadi saya nak sangat DSLR ini ! Dengan usaha saya untuk menang !! Saya sangat - sangat berharap ALLAH membuka hati kakak Ieqah untuk menerima saya sebagai Pemenang Nikon Giveaway. Biarlah entry saya kali ini ditemani air mata asalkan saya menang Nikon Giveaway. Saya bangkit pagi - pagi untuk sembahyang hajat supaya ALLAH membuka hati kakak Ieqah untuk menerima saya sebagai pemenang. Saya ingin DSLR itu sebab nak merakan saat-saat indah saya bersama Keluarga , Kawan - Kawan dan orang yang tersayang. Saya terlalu inginkan DSLR itu. Saya berharap Kakak Ieqah Cutiest Woman boleh bagi saya menang. YA ALLAH AKU BEGITU MAHUKAN DSLR ITU. Kekadang saya cemburu dengan camera OLYMPUS sepupu saya. Saya inginkan CAMERA DSLR ITU. Saya akhiri entry saya dengan ucapan Assalamualaikum dan Doa yang ikhlas dari naluri keinginan saya. Insyallah kalau ada rezeki Saya boleh menang, AMIN :) SAYA INGINKAN DSLR. YA ALLAH PERMUDAHKAN LAH KEMENANGAN AKU YA ALLAH.

Doa :
Ya Allah, permudahkanlah urusan aku. Berilah aku kemenangan dalam pertandingan ini Ya Allah. Aku tahu aku dari keluarga yang susah. Aku tidak mahu membebankan keluargaku dengan meminta apa-apa. YA ALLAH. Aku memohon kepada mu yang Pemurah lagi Bijaksana. AMINN !

4 Orang Tahu Azyan Suka Dayana Amerda!:

  1. Terharuuu akak baca entri adik ni... Ya allah,kalau laa akak de rezeki lebih mmg akak akan beli.. adik da baca betul betul tak hadiah GA AKAK NI :)

    ReplyDelete
  2. Terima kasih akak :)
    dah baca betul - betul. adik memang nak menang.
    lagipun, bidang photographer memang adik minat dari umur 5 tahun. kalau tak dpt nikon pun dpt saguhati pun takpe. tapi adik memang berharap agar menang. kelmarn pun tidur dekd sejadah lepas sembhyng jahat. apa-pun entry orng lain lagi ok kod akak :)

    ReplyDelete
  3. "Hajat not jahat , tersilap type

    ReplyDelete
  4. hye kita datang dr segmen yg sme...jum singgah & komen :)

    http://bakul2011.blogspot.com/2012/06/nikon-giveaway-by-ieqah-blog-gajah.html

    ReplyDelete